PILATES

Njemac Joseph Hubertus Pilates je početkom 20. vijeka razvio sistem vježbi istezanja i snage koji jača i oblikuje mišiće, ispravlja držanje, razvija gipkost tijela te dovodi tijelo i um u savršen sklad.

Neki Pilates zovu Inteligentnim vježbanjem – jer svrha tih vježbi je da se korištenjem uma ovladaju mišići.

Zato je Pilates cjelovit program mentalnog i fizičkog treninga pomoću kojeg se razvija snaga, fleksibilnost i tonus slabog mišića sa naglaskom na istezanje tijela i stabilnost kralježnice.

Pilates se fokusira na Core (¨Power House¨) koji se u osnovi može smatrati ¨snagom¨ našeg tijela, a čine ga mišići abdomena, donjeg dijela leđa i stražnjice. Vježbe se izvode polako, kontrolirano i precizno uz pravilno disanje. Također, veliki naglasak se stavlja i na pravilno disanje jer upravo na taj način možemo izvući maksimalnu snagu i učinkovitost svakog pokreta.

Svaka Pilates vježba se zasniva na ispravnom držanju tijela, centriranju, koncentraciji, kontroli, preciznosti, disanju i mekoći pokreta – Pilatesova načela.

Nijedna mišićna skupina u pilatesu nije u prednosti nad drugima, kao što nijedna nije ni zapostavljena.

Šta ćete postići Pilatesom?

Pilatesom ćete aktivirati čitavo tijelo i vježbati uravnoteženo te značajno umanjiti opasnost od ozljeda.

Naglasak na jačanje Cora i poboljšanje posturalne svijesti posebno su dobro naznačeni za ublažavanje i prevenciju bolova u leđima, vratu i zglobovima.

Pilates vam daje pozitivan učinak na kompletan tjelesni sistem, stimulira i uklanja toksine i otpad. Pospješuje probavni sistem, brzinu metabolizma, poboljšava imunitet.

Pilates također pruža mnoge specifične prednosti za različite populacije, uključujući poboljšanje funkcije dna zdjelice, poboljšanje gustoće kostiju i povećanje kapaciteta pluća / tehnike disanja.

Prednosti koje će vam Pilates pružiti su beskrajne!

  • postiže se fizička i psihička ravnoteža
  • grade se duguljasti, vretenasti mišići
  • poboljšava se kvaliteta kostiju, elastičnost i pokretljivost zglobova
  • postiže se veća fleksibilnost i izdržljivost tijela
  • smanjuju se masne naslage
  • povećava protok energije, koncentracija i samopouzdanje
  • jača i čvršća muskulatura kičmenog stuba što utiče na pravilno držanje i kretanje
  • uspostavlja se pravilno disanje – povećava se kapacitet pluća, poboljšava se cirkulacija
  • brži oporavak kod ozljeda tkiva – uključuje ga se u vježbe rehabilitacije

Još jedna velika prednost Pilatesa jest ta da se njime mogu baviti svi, bez obzira na dob, spol ili tjelesnu kondiciju. Djeca i trudnice su takođe uključena u program vježbanja Pilatesa.

Program se lako može prilagoditi specifičnim potrebama i mogućnostima pojedinca.